Select Page

TEGM Futbol

 

– Preinscripció  curs  2025-2026 – (1r període)

 

Les persones que volen accedir al TEGM Futbol (1r període), han de presentar la sol·licitud de preinscripció del 24 d’abril al 2 de maig i/o del 23 al 29 de maig de 2025. NO ÉS UN TRÀMIT EN LÍNIA. (EL CENTRE ROMANDRÀ TANCAT EL DIA 2 DE MAIG PER FESTA DE LLIURE DISPOSICIÓ).

 

*Presencialment al centre educatiu, en horari de 11:00 a 13:00h de dilluns a divendres amb cita prèvia.

*De manera telemàtica, al correu electrònic de secretaria (secretaria@insmila.cat)

 

Han de presentar la següent documentació:

  • Sol·licitud de preinscripció (cal omplir primer i després imprimir)
  • El DNI, NIE o passaport de l’alumne/a. Si l’alumne/a és menor d’edat també s’ha de presentar:
    1. El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    2. El DNI/NIE o passaport de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet).
  • Certificat de qualificacions de l’ESO (nota mitjana de 1r a 3r ESO).
  • Resguard d’inscripció i pagament a la prova específica (inscripcions de l’1 al 22 de maig de 2024).

 

Vols fer el Batxillerat esportiu?  Més informació aquí

 

Els ensenyaments esportius capaciten per exercir professionalment la modalitat i especialitat esportiva cursada.

  • Per accedir al primer nivell cal complir els requisits següents:
  1. Tenir el títol de graduat en educació secundària obligatòria (o equivalent a efectes acadèmics) o haver superat la prova d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys.
  2. Superar una prova específica.
  • Per accedir al segon nivell cal haver aprovat el primer nivell de l’especialitat.

 

Pel que fa a l’import de la matrícula, vegeu els documents que detallen els preus públics en els centres dependents del Departament d’Educació.

  1.  

Enllaços i consultes sobre preinscripció:

 

 

*Consulteu els diferents llistats:

> “Oferta de places” (11/04/2025)

> “Llistat barem provisional” (12/06/2025)

> “Llistat barem definitiu desprès de les reclamacions” (25/06/2025)

> “Llistat alumnat admès” (01/07/2025)

 

– Matrícula curs 2025-2026 –

 

– Període de matriculació: del 4 al 10 de juliol de 2025

 

· Per presentar la documentació de matrícula cal seguir les instruccions rebudes per correu electrònic (correu enviat en cas d’aparèixer a la llista d’admesos del dia 01/07/2025. Cal revisar la safata de correu spam. Per qualsevol dubte o aclariment poden enviar un correu electrònic a secretaria@insmila.cat o poden trucar al telèfon 938 172 018).

Han de formalitzar la matrícula els pares o tutors legals de l’alumne/a.

>Documents que cal aportar:

– Fitxa de dades personals per fer la matrícula (document per emplenar a l’ordinador i lliurar a secretaria. S’ha enviat per correu electrònic).

– Original i fotocòpia de la Targeta sanitària individual de l’alumne/a.

– Original i fotocòpia del carnet de vacunes de l’alumne/a (si no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal adjuntar un certificat mèdic oficial).

– Certificat de les qualificacions obtingudes a l’ESO.

– Certificat de superació de la prova específica.

  • El codi d’usuari i accés per a la plataforma TPVEscola la rebreu per correu electrònic.

 

En cas de no formalitzar la matrícula dins el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada.

 


Secured By miniOrange