Select Page

DOBLE TITULACIÓ (Batx. Esportiu)

 

Aquest itinerari formatiu et permet estudiar durant tres cursos el batxillerat i un cicle d’ensenyaments esportius de grau mitjà.

 

*Estructura i durada:

  • Durant el primer curs es fa una part del primer curs del batxillerat i el primer curs de la modalitat esportiva (futbol).
  • En el segon curs es realitza la part que falta del primer curs del batxillerat i el segon curs i últim de la modalitat esportiva (futbol).
  • Al tercer curs només es fa el segon curs del batxillerat.

 

– Preinscripció curs 2026-2027 –

 

Si voleu cursar la Doble Titulació (Batx. Esportiu) heu de presentar la sol·licitud de preinscripció, únicament, al TEGM Futbol. No has de participar en la preinscripció del batxillerat.

 

El centre oferta 7 places per a la Doble Titulació (Batx. Esportiu).

 

Període de preinscripció: del 27 d’abril al 6 de maig de 2026. (EL CENTRE ROMANDRÀ TANCAT EL DIA 30 D’ABRIL PER FESTA DE LLIURE DISPOSICIÓ).

*Presencialment al centre educatiu, en horari de 11:00 a 13:00h de dilluns a divendres.

*De manera telemàticaal correu electrònic de secretaria (secretaria@insmila.cat)

 

Han de presentar la següent documentació:

  • Sol·licitud de preinscripció (cal omplir primer i després imprimir)
  • El DNI, NIE o passaport de l’alumne/a. Si l’alumne/a és menor d’edat també s’ha de presentar:
    1. El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    2. El DNI/NIE o passaport de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet).
  • Certificat de qualificacions de l’ESO (nota mitjana de 1r a 3r ESO).
  • Resguard d’inscripció i pagament a la prova específica (inscripcions del 27 d’abril al 15 de maig de 2026).

 

Enllaços i consultes sobre Batxillerat esportiu:

 

Enllaços i consultes sobre preinscripció al TEGM Futbol:

 

*Consulteu els diferents llistats:

> “Llistat barem provisional” (15/06/2026)

> “Llistat barem definitiu desprès de les reclamacions” (25/06/2026)

> “Llistat alumnat admès” (01/07/2026)

 

– Matrícula curs 2026-2027 –

 

– Període de matriculació: del 6 al 9 de juliol de 2026

Hauràs de formalitzar la matrícula tant del cicle de grau mitjà com del batxillerat.

  • En el cas del cicle de grau mitjà, hauràs de formalitzar la matrícula en el període establert per fer-ho segons el calendari de la preinscripció corresponent.
  • Pel que fa al batxillerat, hauràs de formalitzar la matrícula en el mateix moment en què facis la matrícula del cicle de grau mitjà.

 

· Per presentar la documentació de matrícula cal seguir les instruccions rebudes per correu electrònic (correu enviat en cas d’aparèixer a la llista d’admesos del dia 01/07/2026. Cal revisar la safata de correu spam. Per qualsevol dubte o aclariment poden enviar un correu electrònic a secretaria@insmila.cat o poden trucar al telèfon 938 172 018).

Han de formalitzar la matrícula els pares o tutors legals de l’alumne/a.

>Documents que cal aportar:

– Fitxa de dades personals per fer la matrícula (document per emplenar a l’ordinador i lliurar a secretaria. S’ha enviat per correu electrònic).

– Original i fotocòpia de la Targeta sanitària individual de l’alumne/a.

– Original i fotocòpia del carnet de vacunes de l’alumne/a (si no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal adjuntar un certificat mèdic oficial).

– Certificat de les qualificacions obtingudes a l’ESO.

– Certificat de superació de la prova específica.

  • El codi d’usuari i accés per a la plataforma TPVEscola la rebreu per correu electrònic.

 

En cas de no formalitzar la matrícula dins el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada.

 


  • Els possibles canvis durant el període de preinscripció i matrícula estaran actualitzats a la pàgina web https://preinscripcio.gencat.cat (clica aquí).
Secured By miniOrange